G4S - světová jednička v poskytování bezpečnostních řešení

  • 26 May 2014 09:20
Rozhovor obchodní ředitelky G4S Lenky Novákové pro Novinky.cz
Sejít se s obchodní ředitelkou G4S nad kávou nebylo vzhledem k jejímu akčnímu pracovnímu rytmu snadné, ale nakonec se zadařilo a mohli jsme probrat novinky v G4S, především v Technologické divizi, která jde stále více do popředí.
logo

Lenko, co Vás napadne první, když se řekne technologie?

Určitě naše divize technologie, tedy naše myslím G4S :-) skvělý tým lidí, který dokáže vše – navrhne řešení, zpracuje projekt, dodá instalaci, zkrátka provede precizní práci.

Co je tedy na začátku?

Na začátku i na konci je vždy klient. Naše touha a snaha splnit mu veškeré požadavky, navrhnout nejlepší řešení, perfektní služby. G4S je světovou jedničkou v poskytování bezpečnostních řešení. Náš úspěch spočívá právě v té komplexnosti, šíři služeb. Umíme zákazníkovi na míru vytvořit optimální a nejefektivnější variantu „bezpečnosti“.

Jak takové tvoření tedy vypadá?

Myslím, že kostra je velmi podobná jako v ostatních oborech podnikání, které se zabývají službami. Stále platí totéž – klient je vždy na prvním místě. Náš profesionální tým nejprve zjistí, o jaký druh bezpečnostních služeb má klient zájem. Ve škále našich bezpečnostních řešení jsou veškeré guardingové služby, svozy a zpracování hotovosti a právě také ony zmiňované a v současné době tolik žádanétechnologie, jejichž součástí je i pult centrální ochrany.

Ráda bych se tedy poslední zmíněné službě, technologiím, věnovala v povídání nejvíce. Technologie jsou v současné době produkt, který je in a žádaný klienty. V první řadě je tedy úkolem technického týmu G4S získat od zákazníka co nejvíce konkrétních informací, požadavků a přání, co klient od technologie očekává, jaký má být účel projektu a zacílení.

Poté naši technici připraví návrh řešení s již konkrétními navrženými technologiemi. Technologie nakupujeme od nejlepších českých i světových výrobců, proto garantujeme tu nejvyšší možnou kvalitu. Možností je opravdu mnoho, jen pro představu čtenářů některé z nich uvádíme v následující tabulce.

Na základě tohoto návrhu a po finální dohodě s klientem kolegové zpracují  prováděcí  projektovou dokumentaci. Poté nastává nejkrásnější část projektu a to je samotná realizace, tedy instalace technologií, ať už kamerových, bezpečnostních či požárních systémů, turniketů, detekčních rámů... A samozřejmě nedílnou součástí celého projektu je napojení klienta na naše Monitorovací centrum jinak řečeno Pult centrální ochrany. Zde je klient pod naší ochranou a dohledem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.  Naše monitorovací centrum má tedy nad klientovým objektem nepřetržitý dohled a v případě ohrožení objektu klienta reaguje na poplach a okamžitě vysílá na místo zásahové vozidlo.

A tím pro Vás jako G4S tedy vše končí…

Ne. Právě naopak – G4S poskytuje záruční i pozáruční servis a také naprosto samozřejmě pravidelné prohlídky, kontroly a revize.

Lenko, řekla byste nám, kdo jsou tedy vlastně klienti G4S, kteří zmíněné technologie využívají?

Našimi hlavními klienty v oblasti technologií jsou především banky, retaily, nákupní centra a průmyslové areály. Zabezpečujeme například pobočky Komerční banky, Air Bank,  obchody… a také O2 Arénu.

Co se týká klientů Monitorovacího centra, počítají se v tuto chvíli na tisíce a kromě zmíněných bank a obchodních center se jedná například o řetězce prodejen sportu, potravin, koberců, koupelnových doplňků, lékáren, objektů státní správy, autobazarů a v neposlední řadě i několik stovek bytů a rodinných domů.

Existují tedy pro Vás ještě vůbec nějací klienti, kterým byste technologie nabídli?

Ale samozřejmě! G4S divize technologie je velice pružná. Dokáže reagovat na potřeby všech zákazníků a je připravena na další nové klienty a na plnění jejich přání. Věnujeme se jak péči o klienty stávající, tak oslovování nových klientů a neskromně musím říci, že se nám velmi daří. Raději to zaklepu... :-)